piątek, 13 marca 2020
Sytuacja związana z rozpowszechnieniem koronawirusa (COVID-19) doprowadziła do bardzo wysokiego popytu na środki ochrony osobistej takie jak maski, rękawiczki i środki dezynfekujące. Spowodowało to niezwykły wzrost zamówień na te towary, których niestety nie możemy w pełni zrealizować.
Sytuacja wywołana przez koronawirusa (COVID-19) oznacza również, że w naszych działach obsługi klienta mamy znaczny wzrost aktywności telefonów i wiadomości e-mail. Ilość zapytań i telefonów może utrudnić dostęp do naszego działu obsługi klienta.
Przepraszamy za niedogodności spowodowane brakiem dostaw i ograniczonym kontaktem z pracownikami Abena Polska.
Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, by dostarczyć Państwu towary na czas.
Zespół Abena Polska Sp. z o.o.
Szanowni Państwo,
/Default.aspx?ID=4330&newsid=718&PID=20925&M=NewsV2&Action=1¤tPage=1